«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

پای «جومونگ ۳» به آنتن باز شد + زمان پخش

  • کد خبر: ۲۰۱۶۱۹
  • ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
پای «جومونگ ۳» به آنتن باز شد + زمان پخش
فصل سوم مجموعه «جومونگ» در مرحله دوبله قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «جومونگ» یک سریال تلویزیونی کره‌ای به کارگردانی لی جو هاوان است. داستان این سریال بر اساس افسانه‌های تاریخی درباره جومونگ الهام گرفته شده است.

از امشب شبکه تماشا سریال «امپراطور افسانه‌ها» را پخش می‌کند که محصول ۲۰۱۰ کره جنوبی و در ژانر تاریخی ساخته شده است. این سریال اسپین آف دو سریال «جومونگ» و «امپراطور بادها» است.

در خلاصه این سریال آمده است:

سال‌ها بعد از پیروزی جومونگ و فتح سرزمین گوگوریو به دست او و سوسانو، بین این دو بر سر اداره گوگوریو اختلاف جدی پیش می‌آید. جومونگ که از برخورد و زیاده خواهی سوسانو خشمگین شده است او را از کشور بیرون می‌کند و سوسانو نیز با ابراز نارضایتی از خودخواهی‌ها و غروری که جومونگ را در برگرفته به همراه پسران و اعضای قبیله اش گوگوریو را ترک کرده است.

شبکه تماشا با توجه به درخواست مخاطبان در تدارک دوبله سریال «جامیونگ گو» است. این سریال داستان جومونگ و نوادگانش را به تصویر می‌کشد.

«جامیونگ گو» به دوران فروانروایی موهیول بر گوکوریو می‌پردازد و زمانی را نشان می‌دهد که گوگوریو برای به دست آوردن غذای روزانه مردمانش دچار مشکل شده و موهیول به همراه شاهزاده‌اش هودانگ برای تامین آذوقه مردم چشم به سرزمین‌های حاصل‌خیز اطراف دارند و یکی از این سرزمین‌ها نانگ نانگ است که پادشاهی آن به تازگی توسط دو فرمانده کشور سقوط کرده و جنگ بین خانواده‌های دو فرمانده برای تصاحب تاج و تخت شروع شده و هودانگ که پسر موهیول و نوه جومونگ موسس گوگوریو است قصد دارد از این آشفتگی استفاده کند و آن سرزمین را صاحب شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->